Kupujeme bazarové kolo – syndrom D:Key

 

  Jelikož čas od času si chci udělat radost poohlídnu se po nějaké prastarém MTB komponentu po bazarech. U rámů pro divočejší MTB, nebo celých kol je bazar Dolekopcom dobrá studnice toho nejlepšího z archivu.

Starších lidí na téhle stránce moc není, málo kdo už pamatuje prastarý mtbnetbox. Základní problém zde je „mateřská školka“ prodávající a neví co , případně se snaží prodat tak, že na tom chce víc než vydělat = prodává staré za cenu vyšší než nové. Takže není problém vidět vidlici RockShox Boxxer Race 07 o 1000,- dráž než nový model 09. Přestříkaný Author A-Zone , prodávaný jako RB s patřičnou přirážkou a jinak přeceněné zboží. To že tyhle inzeráty moc valný úspěch nemají jde pozorovat pokud někdo inzeruje děsně výhodnou věc již déle než rok.

Já sem naposled uvažoval o koupi rámu GT Dhi Race bez tlumiče. Kdysi to byl můj sen, ale jako student jsem nemohl o rámu za šestimístnou částku reálně uvažovat. MTB ale nejsou veteránská auta a dural stárne, nároky rostou, dnes tyhle kdysi špičkové stroje mají jen historickou hodnotu pro pár šílenců tedy pro mne, reálné ceny se pohybují u zachovalých kusů okolo 6000,- s tlumičem.

Prodávající, ale nezůstal pověsti D:key kids nic dlužen, nebyl sto schopen říct jaké velikosti rám prodává. Snažil jsem se ho vyzpovídat tak abych z něj velikost vypáčil. Očekávat, že vezme metr by asi už bylo moc nad jeho chápání. Zato jsem se dozvěděl, že dotyčný rám je …děsně hustej… … v pohodě… …a takový hravý. Zajímalo by mne jesli když si de koupit boty, tak místo velikosti septá po těch děsně hustejch…..

    • Vladimír
    • 14 října, 2008

    dětskej business 🙂

  1. No trackbacks yet.

Napsat komentář